2008/06/20

50 ÉVES JUBILEUM VÁCON

Lassan egy hónapja lesz, hogy otthon jártam. A Váci Gyülekezet május 25-én tarotta 50 éves jubileumát. Mint a gyülekezet egyik korábbi pásztora (1988-1990, másfél év) együtt ünnepelhettem én is a testvérekkel – régi ismerősökkel és még több újjal (közel háromszorosára nőtt azóta a taglétszám). A gondosan megszervezett ünnepélyen az igehirdetés szolgálatának szép feladatát kaptam. Textusnak az az esti igét - Lukács 4:14-30, Az Úr Jézus názáreti szolgálata – választottam. A váci gyülekezet web oldalán meghallgatható az igehirdetés. A címe http://www.vbma.hu/
Bal oldalról a letöltéseket kell választani, azután pedig az igehirdetéseket, s ott a május 25-ét kell megkeresni. Vagyis lehet, ha valakit érdekel. Ha valaki meghallgatja, közben megnézheti a jubileumról készült fényképeket és szétnézhet a váci oldalakon is. A gyülekezet lelkipásztora Meláth Attila. A váci körzethez tartozik még Püspökszilágy is – ott egy kis gyülekezet él (Cserepka János egykori misszionárius szülőfaluja).

No comments:

Followers